Si Musang berkonspirasi..

Ya, tu dia... Si Musang sudah pun bersumpah mengatakan bahawa punggongnya telah digodok oleh Pak Anwar.. Hahaha... Nak melafazkan sumpah pun tergagap-gagap. Sebutan pun tidak betul sehingga Pak Imam kena memperbetulkan sebutannya. Kata Si Musang, sumpahnya itu tidak ada kaitan dengan Pilihanraya Kecil P44 di Permatang Pauh. Sudah la Musang, berapa juta kali lagi kau nak menipu. Tak ada siapa lagi yang nak percaya tipu helah Musang yang dirancang oleh koordinator-koordinator di belakang tabir. Pakar-pakar konspirasi kotor lagi jijik.

Dijangka sumpahnya Si Musang ini akan menakutkan Pak Anwar. Diandaikan bahawa Pak Anwar akan menarik diri dari Pilihanraya? hihihi..(ketawa sinis) Ingat laungan keramat Pak Anwar ini "Lawan tetap Lawan!!!". Kepada mereka yang sudah mula sangsi, dengarkan laungan ini pula, " Kalau takutkan risiko, jangan bicara pasal perjuangan!!". Tak kan gentar Pak Anwar dengan gertakan Musang hingusan ini. Sedikit berita yang diterima dari Permatang Pauh mengatakan bahawa, penyokong Pak Anwar semakin bersemangat untuk memastikan kemenangan menjadi milik Pak Anwar dan rakyat. Nah, biar terbeliak mata Pak Menteri, biar terkencing mereka nanti setelah keputusan pilihanraya P44 keluar. Biar menggigil mereka di dalam Parlimen menghadapi tentangan Pakatan Rakyat.

Dikhabarka bahawa Menteri-Menteri akan turun padan untuk membantu Arif Shah Omar Shah dalam Pilihanraya P44. Najib Monggol dijangka mengepalai rombongan tersebut. Si Mulut berbuih pun turut serta.

Kepada rakan-rakan seperjuangan di Permatang Pauh, terutamanya AICers2, teruskan perjuangan. Reformasi!!!

p/s: aku ada link tunjuk video Si Musang ni bersumpah, tapi sengaja tidak mahu dilampirkan bersama. Bukan kedekut, tapi menyampah tgk muka Si Musang yang bertopengkan manusia. Geram!!

Saturday, August 16, 2008

0 Comments: