Victory Is Ours!!

Permatang Pauh kini kekal sebagai kubu kuat PKR. Wakil rakyat mereka yang hilang selama 1 dekad kini kembali mewakli mereka untuk menyuarakan pendapat dalam parlimen. Kemenangan dengan majoriti yang lebih besar. Ini bermakna, rakyat langsung tidak ambil peduli apa yang dikempenkan oleh Bee End. Pun begitu, Bee End rasa mereka mampu untuk menang di Permatan Pauh. Keyakinan yang ditunjukkan oleh Bee End agak menakjubkan. Kebodohan yang amat menakjubkan. Masih lagi beromong-omong kosong setelah kereta Al-Syeikh Najib Al-Mongoliani dibaling dengan air botol dan syeikh ini telah dihalau beberapa kali ketika melawat pondok Bee End di Permatang Pauh. Bagaimana mereka boleh tidak menyedari betapa rakyat tidak suka dan tidak lagi mahu orang - orang Bee End memimpin mereka. Buta hati barangkali.


Kemenangan Dato' Seri Anwar Ibrahim dengan majoriti yang lebih besar di Permatang Pauh juga menunjukkan bahawa, "Jihad" para wanita UMNO yang diketuai oleh Kak Jat, tidak berhasil. Tidak mengapalah Kak Jat, mungkin anda telah mendapat pahala mengikut konsep Islam Hadharinya. Jihad.. Islam Hadhari.. Kenapalah orang Bee End ni masih lagi buta.. Lagi-lagi penyokong-penyokong mereka. Tengok Kak Jat tu, tudung terlondeh da, rambut tersembul keluar, tapi cakap pasal nak berjihad. Orang-orang Bee End, Lu Pikir la sendiri!!


Semalam DSAI telah mengangkat sumpah di Parlimen. Nah, lepas ni bergegarlah parlimen dengan kehadiran beliau. Tidak senang duduklah Pak Menteri semua. Tidur malam pun bermimpi ngeri. Smoga berjaya mengharungi saki baki kehidupan anda di Palimen wahai pak menteri Bee End sekalian. Enjoy the day while you still can~ Bersedia untuk reformasi yang akan mengubah kerajaan dan hidup rakyat kepada yang lebih baik dari sekarang!!

Friday, August 29, 2008

5 Comments:

Yu said...

semangat gler smpai salah publish kat 5a1.. haha

Anonymous said...

tau xpe.. xpasan...
bese blog ak nye menu kt ats, tetbe lak blog klas yg muncul.. ahahaha...

raja dyana said...
This comment has been removed by the author.
raja dyana said...

oit koe!!!!!!!!!!
ni aku nak
protes gak nih!!
ko tengok la..
aku bakal buat persatuan sendiri!
aku x puas hati ngan ko!!!!!



apesal ko eja name
aku cam tu hah???
wahahahahahha~~

Md Zaini Zulkufli said...

apsal ko delete comment tuh..dimana ketelusan?..