Boring ar!!

Lepas dah habis giat ni aku rase bosan lak dok umah.. Dah x tau nak buat ape... Tapi da x lame da. 10 ari bulan ni aku da g sambung blajar da.. X sabar lak rasenye... Rase nye da lame gak aku x update blog aku ni... Kenape? Sebab Ayah aku lupe nak g bayar bil.. So, kene gantung kejap.. Tapi skang da ok da. Ramai kenkawan aku yang da g sambung blaja.. Pasni giliran aku lak...

Ari khamis aritu hari convo Giat. Aku pun dapat la jumpe awek kesayangan aku. hehehe... Majlis tu mule pkl 9.45 pagi kot. Aku x ingat sangat. Tapi aku sampai kol 8, sbb ade keje yang perlu diselesaikan. Keje aku selesai kol 9.30(lebih kurang..). Nasib baik sempat siap... So, kol 9.45 majlis pun mule.. Dato' Abu Seman jadi tetamu kehormat mase tu dengan CEO GiatMara. Lepas diorang ber2 berucap, majlis graduasi pon bermula... Mejlis penyampaian sijil dimulakan dengan budak giat aku dulu.. Memule budak menjahit, pastu PJSk dan akhir skali budak MTRV.. Pastu baru bdk giat len.. Lepas tu diorang umumkan pelatih terbaik bagi setiap pusat Giat. Untuk pusat aku dak Zamri Bin Puasa Dianugerahkan sebagai Pelatih Terbaik. Akhirnye,majlis pun habis dan kitorang sume g makan. Tapi, budak kelas aku g lambat skit sebab bergambar jap. Bile aku kuar nak g makan,makanan dah habis.. Sakit ati gak.. So, bebdk ni g bgtau ngan cikgu.. X lame pastu makanan pun sampai. Yang lagi sakit atinye, diorang bagi makan asam pedas. Aku mane boleh makan pedas2 ni.. Tapi perut da lapar,terpaksa gak telan. Lepas tu diorang ajak g MP. Memule memang nak g,tapi tetibe je perut aku sakit cam nak giler. Nak x nak aku balik gak.

Sampai je umah aku terus muntah2.. Ape yang aku makan sume kuar balik... Seksa giler... Pape pn dalam 2 hari ni perut aku ok, x de sakit2.. Kene jage makan je.. K ah aku da xtau nak ckap pe lagi... DAAAA!!!!!




Para graduan PGM Kota Melaka

Tuesday, July 04, 2006

1 Comment:

yus said...

congrats ar.. aku pagi ni tak kelas da..
tapi dah sampai aku layan library je..