CUAKNYE!!!!!!!!!!!!!!!!!

skang ni aku ade kat umah mak cik aku kat shah alam... sok adalah hari yang paling mendebarkan dalam idup aku... cuak siot!!!!!!!!! macam x de wat preparation langsung....
camne nak prepare kalo asik ade masalah je... huh..... pape pn sok aku kene cube sebaik mungkin untuk mencapai cita-cita aku... Seorang guru(kot!!!!)......... korang2 yang bace nie nanti doa2 kan la aku ni ek.... tadi aku g giat jap, g jumpe cikgu2 aku kat sane sblm aku btolak... pas2 jumpe gak ar kenkawan aku... pg tadi lak aku g skola,jumpe cikgu daslina.... memule faiz cakap nak ikut,tapi pagi tu dier message n bagitau yg dier x dapat ikut sbb dier sakit perut.... so, aku g sorang je ar... jumpe gak ar bebdk skola ngn ckgu2 yang da lame aku x jumpe....
rindu la plak kat skola.... kenkawan aku yang len pun da lame x jumpe... ntah bile la nak wat reunion.... tadi aku sampai sini dalam kol 7 lebih gak... blh thn penat gak ar... sok x tau nak wat pe sblm g tmdge tu... lepak2 je kot.... k,ar aku nak g tgk tv...... hehehehehe............ thanx 4 visiting.... CHOW!

Friday, April 21, 2006

6 Comments:

acu said...

Lilek la koe. Jgn takut, that's the key to success. Be confident and I pray to Allah that you'll pass the interview. So, good luck!

ps: sori pagi tadi ye! (",)

Anonymous said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonymous said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

Anonymous said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

Anonymous said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»