balik lagi!

Assalamualaikum... aku ader kat umah ni, baru je samoai... memule ingat x nk balik, tapi da ayah aku srh gak aku pn balik ar...

Sok akak aku akan bertolak ke US untuk further diernye study... Aku sndri pn x tnye dan x tau bape lamer dier kat sane... hehehe... sok dalam kol 11 aku da naik KL balik. Penat giler... Tadi aku balik ngan dak iffah.. Dier pn kebetulan nak balik melaka skali...

Sok ader pc fair kat KLCC. Lepas antar akak aku aku trs g sane kot. Memule ayah aku nak g skali tapi x jd lak sebab mybe maser tu da lambat.. Aku pn da janji ngan sepupu aku,awek dier,ngan member2 aku nak jumper kat saner... Aku memang suke giler bab2 komputer ni. tapi ilmu pasal komputer tu kureng skit. tu yang nak g tgk2 tu... dapat rembat laptop sebijik memang best! hehehehe.... k, ah.. aku da x tay nak cakap pe lagi... next time aku update lagi blog ni... DAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Saturday, August 12, 2006

0 Comments: